memory lane*

2009-07-08 @ 20:38:51
kände att jag hamnade på memory lane nyss
läste Sofias och Jessikas statusar på Facebook
och blev helt nostalgisk

på sommaren har man gjort så himla mycket
det finns så mycket att minnas
och det finns så mycket att påminnas om

idag kände jag för första gången på lääänge
en stark doft
och det var ljuvligt!!!
har ju varit så täppt så länge
och varken känt smak eller doft
men idag på vägen hem från jobbet
kände jag en underbar doft av lavendel=)
gick förbi Påfåglen och där i rabatten fanns det

det är märkligt det där
kom och tänka på för två år sen
när jag var såådär jätte jätte jäääätte sjuuk
och när jag började bli frisk och kom hem från sjukhuset
och för första gången på länge orkade stå en längre stund
och ställde mig i duschen och tvålade in mig med en duschkräm mams nyss hade köpt

jag kommer aldrig glömma hur fruktansvärt gott den luktade just då
bästa doften EVER
och inget har någonsin toppat det
lavendeln idag var dock nära;)
ÄLSKAR fortfarande Palmolive aroma theraphy Antistress
och den påminner mig om att det finns ljus efter mörker

det är konstigt
vad dofter, musik, smaker och sånt kan få en att minnas

och att jag älskar den doften så mycket
och  samtidigt må såå dåligt av den sången som påminner mig
om samma händelse,samma sommar
http://www.youtube.com/watch?v=t6jMvgd5dCk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback