Klippning/färgning..

2009-07-24 @ 19:35:53


faaan va svårt det är och hinna få bloggen flytande
när man jobbar samtidigt
för det första finns det noll tid
och för det andra händer det ju noll kul haha;)

igår jobbade jag och sen var jag hos underbara Sara
och hon skulle klippa mig och eventuellt färga det
jag var verkligen i valet och kvalet där
mitt blonda hår är ju såå slitet sen Jennifer och jag exprimenterade med det
och jag visste att jag var tvungen och klippa av halva håret minst
men så funderade jag på och färga det när jag ändå höll på
rött var tanken
riktigt rött..

så jag köpte hem färg och allt
men det blev inte såå
A-M sågade det totalt haha
och jag blev nog liite feg
är ju blondin by heart liksom;P


innan                                                                    efter

men klippte det i vart fall
såå nu e de jättekort=(
men det var ju ett Måste;P
Sara är en riktigt pärla;)
thanks darlin♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback