hmmm,,

2009-07-10 @ 17:21:02
saker att fundera på:

*om det kommer att börja regna ikväll;(
*om jag kan gå en hel kväll i högklackade skor UTAN och bryta benen
*what the hell--om jag kan gå ut överhuvudtaget utan att bryta NÅTT;P
*varför en del människor tycker att det är oki och slänga saker på golvet i provhytterna i affärer
*hur lång tid det tar innan jag blir galen och inspärrad på mentalsjukhus efter att bott hemma;)
*hur mycket hårinpackning som kommer att krävas för att mitt hår ska bli lent igen
*vad mams hade tänkt laga för mat
*hur jag ska få Johan att stanna i Ronneby för alltid mohhaha
*om jag har tiid med det här
*vad som får Lilleboo o tro att jag har tid och köra in honom till stan nu
*hur jag ska kunna muntra upp Blondie;P
*varför det inte är ok och vara nöjd med att vara här just nu
*hur i tuusan jag ska fixa en lägenhet
*varför mamma envisas med att gömma mina saker längst in i badrumsskåpet
*vilken tröja jag ser minst tjock ut i ikväll;(
*att jag VERKLIGEN INTE hat tid för det här;P


Kommentarer

Postat av: Linda

Ja tycker du ska fundera både en o två gånger om du verkligen kan gå en hel kväll i högklackat utan att bryta benen hahaha! Sen ska ja berätta att kunde tycker de e bekvämt att lämna kvar kläder i provrummen, ja tycker de iaf hahaha, sååå drygt o hänga tillbaka om man ändå inte ska ha de ju hahaha.. de e typ de du får lön för ju hahaha!

2009-07-10 @ 20:41:05
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Postat av: emma

hahaha ja lyckades faktiskt gå i högklackat utan o skada mig men så var jag ute en väldigt väldigt kort stund;P och fine lämna saker i hytten men det e de där med o slänga de på golvet som ja faktiskt inte kan förstå;P de bli ju smutsiga haha aghhhh!!;)

2009-07-11 @ 14:59:17
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback