en singels förbannelse;)

2009-07-15 @ 11:16:26
jag är född i fel stad

(fast det är vi nog många som är)

såå trött på att höra att jag inte duger som jag är
BARA JAG
varför måste jag ha någon vid min sida för att vara komplett
är inte det fruktansvärt märkligt
just det där att man måste vara två för att vara hel?

detta eviga tjat
-varför kan du inte bara skaffa dig en kille så vi kan hitta på saker ihop?
+varför kan vi inte hitta på saker ihop med bara mig??
-nä vi ska på bio men det är bara par,ska du med få du leta upp en dejt?
+jag är en vuxen människa varför skulle jag inte kunna sitta själv i en biosalong utan att hålla någon i handen liksom??
-midsommar-ja då ska vi har värsta festen och alla är inbjudna-rickard o jennie,viktor o helena,johan o karolina,tim  o liselott och alla barnen såklart=) du hade ju fått komma men nu är vi ju bara par och vi ska ta det lite lugnt
+nämen det är lugnt,jag sitter ju hellre själv på midsommar än umgås med massa par och barn:O och lugnt finns ju inte i min ordlista det vet ju Alla! NOT!!
-du måste hitta någon som passar ihop med min kille så vi kan åka på semestrar och grilla och hitta på saker ihop
+ja just det, det är precis det jag tänker på när jag letar efter en potentiell make och pappa till mina barn-att han passar ihop med din pojkvän liksom;PP

det är väl klart som tusan att jag vill ha någon i mitt liv
för det kan vara väldigt ensamt ibland och alltid vara singel
men jag vill inte BEHÖVA ha någon för att få vara med mina vänner,
förstår ni vad jag menar???



Kommentarer

Postat av: Lisette

Vad är det för fel på folk???? Allt för många lägger ner sitt "egna" liv när de skaffar familj... Klart att man måste ha EGNA vänner oxå!!! Deras förlust Emma, det vet du!!! =)

2009-07-18 @ 14:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback