vem äter såna liksom=S

2009-01-14 @ 02:32:11
här ligger jag och ska lyckligt plugga
(eller lyckligt o lyckligt kan ju diskuteras men ändå)
och är dessutom på oförskämt bra humör
av ingen anledning egentligen
och så har jag bunkrat upp inför en natt med plugg
med juice och chips
hittade billiga pringles på ÖB med paprika smak
heta goda med mycket smak tänkte jag
så öppnar jag och smakar(smakar typ jord) och läser på förpackiningen
LESS FAT
då är det några jäkla less fat chips jag fått tag i
va fasiken ska ja me de te
och vem äter såna liksom??!!?!
ska jag ändå äta chips skiter jag väl i om de är nyttiga!!
KATASTROF så här mitt i natten!!


har by the way lagat käk igen
japp blivit riktigt huslig nu för tiden
stuvade makaroner och falukorv
var en evighet sen sist men ack såå gott

(ser kanske inte såå gott ut på bilden
men det var det)


så har jag hängt lite på Lidl och ÖB och Rusta typ

och röran här hemma bara växer i takt
med att min panik över tentan på fredag gör det
det är som att lghn har ett eget liv typ=(

(och här skulle de varit bilder på det
men insåg tackolov innan publiceringen
att det var olämpliga saker med på bilden haha)

nää locket på för de där vidriga chipsen
inte ens JAG är såå desperat
hahaha

back to buiseness
sleep tight ni som gör sånt om natten
själv måste jag nog vända tebax dygnet snart:S





Kommentarer

Postat av: Anonym

Mmmmm maten såg supergo ut! Ja kan äta ALLT, NÄRSOMHELST! =) Blivit så den senaste veckan typ.. hehe..

2009-01-14 @ 07:53:21

Postat av: Jessika

Värst va du blitt huslig.. :) imponerad... stuvade makaroner me liksom, inte ens vanliga... hahah Plus i kanten... :P

2009-01-14 @ 12:02:21
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback