mosterbarn o hjärtat<3

2009-01-27 @ 21:11:29
Haft en toppendag juh

 

först åkta jag till Milla,Jonas och Tilde
min favoritfamilj juh;)
mös med mitt mosterbarn i flera timmar
såååå underbart=)
blev hur mycket bilder som helst
på min vackra fotomodell
men med såå vackra släktdrag kan man ju inte bli annat
hihi=))

hon sov när jag kom
 

men sen vaknade hon till liv=D
och hon kan både skratta och le nu
tyvärr är det omöjligt och få på bild såklart haha
 

sitter i sin lilla stol och gungar;)
och hos mamma;)



himla massa bilder blev det som sagt;)

 

sen åkte jag in till stan och mötte upp Hjärtat
vi gick en runda i Gallerian och inhandlade underpants på Kappahl
sen blev det fika på Jekyll


sen solade vi
och
sen tog jag mitt gula hår och åkte ner till Maxi och köpte Silverschampoo


Kommentarer

Postat av: Anonym

vilken söt bebis..måste nästan vara min=)

2009-01-28 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback