tyst o ensamt

2009-01-12 @ 01:22:34
ikväll skulle jag nog kunna skriva en hel bok känns det som
såå mycket tankar som far i huvudet

det jag borde göra görs inte
som vanligt
pluggandet har helt havererat och böckerna är fortfarande nedpackade
det kommer att bli en lång natt
men jag hade väl inte riktigt trott nått annat heller

det är sjukt tyst och ensamt här
det är det ju iofs alltid efter en helg med folk och fest
men just ikväll är det lite extra tomt på nått sätt
kanske har med honom att göra
det kvittar för uppenbarligen springer han frivarv i mitt huvud just nu
om och om igen utan en chans att jag ska kunna bränna honom
bli lite smått tokig på det där
och det förvånar mig om nu nått kan det längre

att lyssna på sorglig musik och titta på gamla bilder
är ju verkligen humörslyftande också

vad ska det bli av mig egentligen
och varför kan jag inte bara slå i botten
så att jag kan klättra upp igen
och varför gör jag som jag gör
jag borde ha en varningstext i pannan
warning!kaos medföljer

well well..måste leta upp böckerna nu
tenta om 7 timmar och 40 minuter för och vara exakt

det är bara så förbannat tyst och ensamt här just nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback