tusingen

2009-01-08 @ 15:23:18
det är fan helt jäkla sanslöst
att jag lyckas fastna här varenda jäkla gång
som jag ska göra nått viktigt..eller;P

PLUGGA

stå på listan  idag..
men än går det dåligt
har inte ätit idag
och tankarna är hela tiden någon annanstans=(



STORM

är det utanför vilket gör
att det är minusgrader härinne
och vem kan tänka klart
när hjärnan är djupfryst
och man få ägna sig åt att borsta bort frosten
från täcket liksom;P



ser fram emot en ensam helg i Nässjö
NOT
det är ju fan skräcken
men vad har jag för val liksom=((

nu är det jag om min nya kompis som gäller=((



Kommentarer

Postat av: Jessika

hahaha du e för söt snäckan.. ;)

Meeeen du MÅSTE äta!!!!!!! Dumma unge.. :P



Ja saaaakna dej.........

2009-01-08 @ 15:33:32
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Emma

jag äter som tusan=))har varit värsta huslig här;)

2009-01-08 @ 18:18:38
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback