torsdag..so far

2009-01-15 @ 14:35:17
tjaa då har man vart i skolan idag då
trodde först det bara skulle vara jag och Ida
(hoppades nog liite med för då hade allt gått fortare)
men det dök upp 4 till sen såå
spelade in på band ett säljsamtal
det är sjukt vad jobbigt det är och se sig själv på film
även om man börjat vänja sig



blev klara vid tolv och hemskickade för att plugga
det är ju 2 och ½ timme sen nu
men inget plugg ha det blivit
har handlat på Willys
raklödder och redbull och önödiga filmer bla;P
slängt in en pizza i ugnen
och läs igenom alls bloggar



egentligen borde jag nog sova en stund
för att orka med en kväll och natt av plugg
men ja är faktiskt inte såå trött än..
positivt men oroväckande
har min kropp vant sig vid 3 max 4 timmars sömn:S

bunkrat upp med 7up
som lillebror och jag ÄLSKADE när vi var små
och Lakrisal=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback