som innan..

2009-01-14 @ 19:55:38
jaa koncentrationen var på topp i si sådär 30 minuter
innan den dalade jäkligt långt ner på marken
och nu spottas och trampas på

Jessikas fel;P
hon messade och skrev att hon kanske skulle till Karlskrona
med Sofia
och gå på Nivå
helt galet av avis jag blir
för jag vill med

det får mig och tänka på alla de saker
som jag tog för givet innan
när jag både i Ronneby

först och främst att ha allt två klacksparkar bort liksom
Jessi på samma våning några dörrar bort
jobbet tvärs över torget
mamma och pappa i Kallinge
mormor och morfar i Jhus
kiosken mitt i mot lägenheten för de där suuugna kvällarna
en extra gardrob några dörrar bort i kris situationerna på helgen
sveriges godaste kebabsås runt hörnan
slicade pizzor och parkering ett stenkast iväg

nu bor Jessi på en våning 3 timmar bort
jobbet ligger på ett torg 3 timmar bort
mamma och pappa bor i ett hus 3 timmar bort
mormor och morfar bor på landet 3 timmar bort
närmsta kiosk ligger iofs en kvart bort
den extra gardroben ligger 3 timmar bort
sveriges otäckaste kebab o kebabsås ligger cirkus 20 minuter bort
inga slicade pizzor och bra parkeringar så långt ögat kan nå


just det att bara kunna göra det

för Jess och jag träffades inte varje dag
och det kunde gå veckor innan jag träffar mormor och morfar ibland
och jag kan behöva gå de där extra metrarna till kiosken
om jag nu ska handla nått onyttigt
och lets face it min gardrob är stor nog för två
jag äter betydligt mindre kebab och skräpmat nu
och bilen får stå och jag går mer ofta

men att kunna göra det
det är ALLT
det är guld värt

och ikväll önskar jag
att jag kunde följa med min bästa kompis
på äventyr
som innan

em

Kommentarer

Postat av: Jessika

Hatar dom 3 jäkla timmarna!! :(

2009-01-15 @ 12:15:00
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Emma

me too=((

2009-01-15 @ 13:27:53
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback