skolan och Jfer<3

2009-01-29 @ 20:10:36
tja=)

på bra humör idag=))skönt!!
för jag klagar ju så mycket annars;P
min mams säger att det är deprimerande och läsa här
för jag är antingen arg,lessen eller trött haha
idag är jag bara trött;)


började morgonen med en jätte NOT god shake;P
men hann ju inte käka frukost juh;P

sen till skolan
tog bilen för meningen var att jag skulle till A6 sen efter ju
och så skulle jag ju luncha med Jfer=D
läraren var faktiskt bättre än förväntat
(Jfer sa att hon va liite arg hihi,men det var ok)


fick den här urgulliga lappen precis innan lunch av Jennifer
och det var precis vad det blev också;)

 
måste tillägga att Jennifer bara är såå underbar
vet ingen människa som ALLTID är såå glad
och som alltid är snäll och go och bryr sig om alla=))
UNDERBAR helt enkelt;)

sen skulle hon åka och jbba och jag skulle ha lektion;P
först lite "sitta och lyssna"
och då bli det mest det här som gäller;P
 
och sen liite gruppararbete med min grupp=)
Ida,Anna,Monika och Hanna=D
 

 
tjuvrökning bakom knuten haha;P

sen gick jag och Anna en runda på stan
och nu är jag nedbäddad och ska strax sova
så jag orkar imorgon för det blir mycket på schemat då;)


Kommentarer

Postat av: jennifer.. *

sötnos :)

2009-01-30 @ 15:01:41
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback