min kärlek<3

2009-01-12 @ 00:50:26
egentligen är det inte snällt
att säga att jag är känslokall
att jag inte vet hur det är att vara kär

för när jag väl älskar
finns det ingen som kan älska som jag

min kärlek är villkorslös
och den är tålmodig
den förlåter allt och alla
för att den helt enkelt inte kan vara arg
den skulle ta en kula utan minsta tveksamhet
och min kärlek är klar och stark och tydlig

det är inte många gånger
den missbrukats
men den tas ofta för givet
och utnyttjas
det är ok för det är så få människor
som lånar den 
jag är beredd att förlåta det

kanske är den dum och naiv
och blåögd
men den är gränslös

så att säga att jag är känslokall
är inte snällt alls..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback