Im alive;))))

2009-01-16 @ 10:06:23
LIVET EFTER TENTAN

dagen kunde inte börja värre
somnade vid halv fem halv 8 vaknar jag och får panik över
att jag inte vet när vi börjar
jag har bara tagtit för givet att det är nio
men tänk om det inte är det liksom
(messar Ida-hon vet inte)
(messar Jfer-hon vet inte)
ALLA ska dit vid halv
stress för nu är ju klockan redan 8 typ
(tar 20 minuter till skolan..om det inte är halt vill säga)

inget smink och flåttigt hår
som vanligt på fredan;P
på med de där svarta fyndet från igår
och extra många tröjor
jag riktigt ser hur kallt det är ute


tar bilen tänker jag
då hinner jag
mmm...
lättare sagt än gjort

först går det inte och låsa upp bagageluckan
(ett MÅSTE för jag måste fiffla med batteriet för o få igång bilen)
sen när jag väl lyckats med det
'(skiträdd för och bryta av nyckeln)
gå det inte o trycka in knappen
sparkar på den tills det går
(hurra för platta stövlar)
men då går det inte att få upp fanskapet

inser nu att det blir till och gå
och inte hinner jag springa upp och hämta en mössa
och inte för att det hade gått med min My-tofs ändå
och ingen riktig halsduk utan bara liten finstickad själ

jag sätter av i vart fall
men tror fan att jag ska dö efter tre meter typ
sååååå kallt
(minus 12 enligt Ida väl framme)

allvarligt få det vara så här kallt=((
hakan frös-upp med sjalen:P
öronen hade man kunnat brytit av topparna på
och
strax över ögonbrynen och hela vägen in i hjärnan
kändes det som att någon slagit mig
JÄKLIGT hårt

jag ville bara gråta men
rädslan var för stor att om mina ögon skulle bli vattenfyllda
skulle de frysa till is och aldrig mer gå och stänga=(



MEN

på vägen hem sprudlade lyckan
tentan är avklarad
för jag TROR att jag får godkänt i vart fall
och jag hoppas

nu börjar livet efter tentan

och solen sken som aldrig förr ute
och en liten pippifågel kvittrade

och jag ska få åka hem


LYCKAN ÄR TOTAL!!!



Kommentarer

Postat av: Jessika

Klart du klarade de hjärtat.. Högsta betyg.. sååklart!! :) I know it!! Såå i mon ska vi fira... hehe anlednig liksom...



2009-01-16 @ 21:23:07
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: ida

hej darling!! ville bara säga att jag såg på rexnet att alla e godkända på tentan så du kan va luugn =) han skrev också att många av de som inte tänkt göra vg-uppgiiften fått vg på tentan så om man ångrat sig skulle man höra av sig. Gör det du e garanterat en av dom!! puss o kram så ses vi på onsdag =)

2009-01-17 @ 18:17:21

Postat av: Jessika

nä kan inte få högsta betyg den här gången för jag ha inte gjort vguppgiften=(räkneuppgift du vet;P



jaa ida..jag såg de men ja kan fortfarande inte räkna=(((

2009-01-17 @ 19:58:22
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Emma

oj skrev från jessis i sista inlägget--->



nä kan inte få högsta betyg den här gången för jag ha inte gjort vguppgiften=(räkneuppgift du vet;P



jaa ida..jag såg de men ja kan fortfarande inte räkna=(((

2009-01-18 @ 19:10:40
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback