huvudvärk och lyckorus

2009-01-07 @ 22:24:49
inget städande
och inget pluggande
precis som jag trodde
har sovit istället
inte för att det hjälpte
är lika trött igen

undrar starkt om det är nått här
som är orsaken till min jäkla huvudvärk
har ju konstant ont i huvudet i Nässjö
men aldrig när jag ör hemma i Blekinge
visst är det märkligt..
undra om de kan ha med Höglandet o luften och göra
eller om det bara är för att jag HATAR allt här
hmm..

snöat in totalt på Susses söta lillasysters sångröst
hon är grym=))
Lyckorus är såå fiin=))

www.purevolume.com/johannaharju


Kommentarer

Postat av: Anonym

Underbart att du länkat henne här på din sida!

Tror huvudvärken kan ha att göra med att you hate the place och går och spänner dig just för att du inte trivs där....

Strongt av dig ändå att åka dit och kämpa dig igenom...det ska du ha en eloge för emma!!

Kram

2009-01-08 @ 16:24:31

Postat av: Emma

ah visst sjunger hon ljuvligt? :)

2009-01-08 @ 17:14:40
URL: http://emma85.webblogg.se/

Postat av: Emma

jaa o ja borde tacka dig emmis för det var på din blogg jag hittade just den låten juh;)

2009-01-08 @ 18:38:18
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback