en måndag..

2009-01-19 @ 22:52:23
In Ronneby liksom=)

(och stannar två dar till e de väl omtänkt;P)

idag har jag dejtat mitt kära mosterbarn Tilde
världens vackraste mosterbarn tom=D


hon messade mig i fredags och frågade när moster kom hem
och då var jag ju redan på väg=D
hennes mamma följde med med
liite lättare med vagnen och så då
och tur var väl det för Tilde bara sov och sov
såå mamma Milla underhöll moster=D




sen kom Jessi-hjärtat
hon skulle följa med till Karlskrona
måste ju fixa praktikplats
fast jag fick en ny ide nu
så vi åkte in
blev mest massa shoppande
istället för letande..
hittade liite billiga fiina saker=))

MAX blev det sen=)
sååå gott
 
(se resultatet på Jessis blogg)

mat och kladd;P

ikväll är det kaffe och mys med mamma
som gäller=))


Kommentarer

Postat av: Jessika

Ja la inte ut resultatet de blev alldeles för suddigt... hahahah



meeen fy va het ja e i scarfsen runt huvudet... :P



o lycka att du ha omtänkt!! :) ja behöver dej här hemma.... :)

2009-01-19 @ 23:00:51
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Linda

Hemligt recept =P nä men ja kan maila de imon.. superggo e den! =)

2009-01-19 @ 23:09:48
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Postat av: Emma

linda---jaaa gör de=)))



jessi--haha okii..ja men de e klart vo behövs ju gemensamt;)

2009-01-20 @ 02:57:36
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Postat av: camilla

jaha då va tildefisen ute på nätet igen. tur att mna fick en sååå snygg bebis som gör sig så bra på bild.=) pussa

2009-01-27 @ 18:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback