aghhhhh

2009-01-05 @ 02:44:27
va jag vill åka iväg
till ett varmt land
och bara vara där
och bara göra det jag vill
och känner för
och bara vara fruktansvärt lycklig


det är ju det jag säger
jag kan inte titta på kärleksfilmer
utan att bli hopplöst rastlös och deprimerad
tittat på Mamma Mia ikväll
och som vi alla vet är det verkligen ingen Emma film
och jag tyckte inte den var bra alls
men som vanligt väckte den någonting i mig
likt Twilight gjorde och som fortfarande inte försvunnit

en längtan en åtrå ett hopp

jag vill ha äventyr och vackra stränder
höga vågor och gudomligt vackra prinsar
sol året om och lyckliga slut


fan va ja hatar romantiska filmer
guu va ja önskar att jag bara kunde vara nöjd
nån gång



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback