Bantning.

2009-02-16 @ 14:53:44
Pratar med Jessi om viktproblem
har suttit och kollat lite på olika metoder
det är fasiken att man låtit sig förfalla som jag har
och att jag är såå ointresserad av allt vad sport och träna heter
oh naturligtvis att jag är matgladare än någon som inte ätit på år och dar
pratade precis om alla problem som uppstår om man ska sätta fart med en ny dietgrej



först hungers känslorna
det måste ju vara något där man får äta överhuvudtaget
annars dör jag och förmodligen min omgivning av mitt dåliga humör också

sortens mat man får äta
eftersom jag inte är speciellt förtjust i kött klara jag inte av någon konstig köttdiet
vilket de flesta tyvärr verkar vara
grönsaker går däremot kanon
det skulle jag kunna leva på om jag inte var så i helvetets bekväm



alkoholförbud
det funkar inte
nått kul måste jag ju få ha
vad ska  jag annars göra på lördagarna:O
(skrämmande jag vet)

ansträngande
hur jobbigt är det inte och laga dessa märkliga saker som recepten vittnar om
tänk all den tid det tar och allt jobb
puh*

tidsbrist
man ska tydligen inte göra annat än äta i en del metoder
hur hinner jag med och leva
(hmm oki DETTA är väl minsta problemet egentligen
då mitt liv består av Jessi,mys med Tilde o mat typ)

DYRT
det blir så in i helskottas dyrt att lägga om kosten
då ska allt gammal kastas så man inte bli lockad
och det nya ska inhandlas för ickeexisterande studielåns pengar:S

INTE NOG MED ATT MAN BETALT FÖR ATT FÅ DE DÄR TIO EXTRA KILONA
MAN SKA BETALA FÖR ATT BLI AV MED DEM MED=(



hmm..
gillar ju pulvret allra bäst
det är så lätt
ISOmetoden ser ok ut
men så ha vi alkohol förbudet bla..

what to do what to do typ;P


Kommentarer

Postat av: Jessika

hahaha där fick du me allt snäckis... ;P de e braa... för såå e de verkligen.. ;)



De ser ut som vi få PLUMSA omkring i vattenbrynet i sommar.. vadå liksom o kroppen skvalpar mer än vattnet.. vi ha ju kuuul... hahaha elle?? hmm :P

2009-02-16 @ 17:34:04
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback