stockholm med klassen

2009-02-07 @ 00:14:30
jag trodde jag skulle bli IN LOVE idag
men ICKE
inget Stockholm i mitt hjärta inte
jag som annars ALLTID faller för storstäder
New York tex
och så Malmö och Göteborg
jaa ja gillar nog tom Jönköping bättre än Stockholm
men nu har jag vart där
så nu kan jag säga det;)


vaknade och var snortrött
sov bara 3 och en halv timme inatt innan det var stress stress
lyckades ändå få till en hyfsat lycklig bild;)

sen var det raketfart ner till tågstationen
tåget skulle gå kvart över sju
och jag trodde jag skulle bli sen men jag var där först typ;)
Jennifer hade paxat mig som sin tågkamrat
och det var ju tur för ingen är så rolig som hon;)


Jfer och Sofie mittimot och Jag och Monika på min sida=)
sen blev det frukost som det bjöds på
hemskt bra tyckte vi=)


redan på perrongen upptäckte jag dagens problem
mitt hår
jag har typ ALDRIG en dålig hår dag
men idag hade jag inte fått ut schampoot ordentligt
så det var helt otäckt där bak
tappra försök att tvätta det med våtservett och mineralvatten fungerade inte
förslaget om att jag borde inskaffa mig en BAD HAIR DAY mössa var det stora samtalsämnet
och till slut fick Jennifer sätta upp mitt hår i en äkta 80 tals tofs
vad gör man inte liksom haha


sen sov folk och läste tidningar
men jag kunde inte somna förstås=(


4 timmar senare var vi framme i Älvsjö som mässan höllls i
det var bara att vandra dit
och sen strosa runt lite
jag och Jennifer var trötta efter en kvart
och ville bara in till stan och shoppa men var tvungna och göra en uppgift först=P

Hanna och Lina stod i montern därav den vackra klädseln;)

hahaha;P

sen tog vi pendeltåget in till storstaun
spännande haha


och därinne shoppade vi loss som tusan
jag och Jennifer gick åt vårt håll och de andra åt sitt
jag handlade liivet ur mig trots att jag inte har råd:S

jag handlade bla vita jeans,minikjol i jeans,festivalkeps,vitt linne och lite små saker
och såklart..
när vi kom in och började gå runt råkade jag snubbla rätt in i en
BAD HAIR DAY mössa
och då var jag ju bara TVUNGEN att köpa den;))


sen vid tjugo över fem tillbax med pendeln till mässan
för att därifrån ta tåget hem..

 Jfer letade uppe en låne kortlek på vägen hem
så vi satt och spelade lite kort
tåget blev försenat så var hemma vid kvart i elva typ=(
såå drygt och sitta såå länge juh=((


det ENDA spelet alla fyra kunde var
Finns i sjön haha
så vi spelade det nårra omgångar innan Jfer lärde oss sin version av skitgubbe;)

såå jäkla slitna juh=P

nu ska jag sova=)
LOVE min nya mössa allså=)




Kommentarer

Postat av: Linn

Men Emma då!! Så här kan vi ju inte ha det, vi måste ju helt enkelt få dig in love i Stockholm;) Du får helt enkelt göra ett nytt försök när det blir lite varmare och uteserveringarna har gjort entré. Då tar du med dig jessika så ska jag visa er tjusningen med Stockholm ;)

2009-02-07 @ 00:48:35

Postat av: Jessika

Linn -- heheh ja e påååå.. ;)



Emsis -- Såå ja nu ha du vatt o shoppat i storstaaan me... hihi ny upplevelse... :) Ja e såå avis på din mössa.. såå som ja gapat om en såån jue... :P hehehe men de e tur att vi e såå gemensamma... ;)

2009-02-07 @ 00:58:58
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: emma

linn--jaaaa klart vi måste:D



jessi--jo ja vet du sa de i kna men ja fattade de hela tiden som att du hade köpt en juh..me tanke på alla dina paket såå haha;)hitta ja en i jköping köper ja den direkt=D sorry hjärtat<3 jag borde snappat upp de där bättre:((

2009-02-07 @ 12:03:12
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Postat av: Jessika

Emma -- du e föör söt jue... ;)

2009-02-07 @ 12:06:58
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback