gruppis o jfer=)

2009-02-04 @ 18:47:28
jag brinner för det här permanent
aldrig för stund naturligt bunden
med kärlek som cement
vi bygger från grunden på alla skit som har hänt
det är MIN tur nu vinden har vänt
--Petter--

tja=)
trött men hyfsat belåten
skola idag..eller egentligen började vi inte förrens vid ett
men min grupp bestämde att vi skulle träffas klockan nio
och jobba med vårt arbete
så det var bara att pallra sig upp=P


och mitt engagemang är alltid på tiptop..NOT!!

sen var det vanlig lektion
vilket betyder RITA om man heter Emma Roos
och just idag har jag bara haft en sak i huvudet

jag går ju i skolan när det är..
så jag kollade runt liite idag om hur man ska kunna lösa det
ingen verka veta så det få bli som det blir
för jag SKA till Sweden=)
omtenta eller va fan som helst!!
DET HÄR är viktigare=D
så nu ska jag bara ha tag i mitt Hjärta så vi kan köpa biljetter
weeeeee längtas*


och efter rasten när jag kom tillbax
låg den här på min plats

och jag blev såå sjukt glad
för jag kom på vad det var
för ett tag sen när jag och Jfer va och käkade hittade jag både
Circus skivan och Lady Gaga i hennes bil och blev värsta avis
så nu ha hon fixat de till mig=D
hon är ljuvlig människan

MASSA kärlek till världens bästa Jennifer
www.thisisjfer.blogg.se


Kommentarer

Postat av: Jessika

Löööser vi sweeeeden???? WWIIIEEEEE!!! :) elle??? :)

2009-02-04 @ 21:49:48
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: emma

vi bokar fredag=) och så åker vi ner på tors eftermiddag..ev dag..så vi måste boka campingen me nu ju..de bli tre nätter utan plattång klarar du de;P

2009-02-05 @ 08:22:27
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback