På dans med Hjärtat o Cisse=)

2009-02-26 @ 19:52:59
Var dålig igår på och uppdatera er
men var helt sjukt stressad juh;P

jobbade 10-17 som vanligt

världens godaste kaffe och hund besök under skrivbordet;)

sen var det hem och snabbdusch
omklädning och utfodring av Lilleboo=)

och sen drog jag iväg till Jessika

Cisse var redan där och de hade gett sig in på ölen;)

vi satt och pratade hela kvällen innan vi slängde oss till tåget
för vi skulle in till Karlskrona på dans thhihi
fasiken vad jobbigt det blev
fick springa som tusan och flåsade liiivet ur oss
men tågkondisen var en otroligt bra människa
och höll hela tåget åt oss medans vi köpte biljett;)



(snodde lite bilder från Jess me för mina var inte lika bra)

sen imorse!?! dukade min ängel upp värsta frukosten till mig
jag som ALDRIG äter det annars


sen var jag tvungen och åka hem
för jag skulle jobba hemifrån idag
så det är det jag kämpat med här hela dan=P
kul men är en smula seg idag;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback