morning*

2009-02-17 @ 11:48:51
tudeluuu


sitter på praktiken och göra MASSA nytta haha;)
det är jag och Kiten som är såå effektiva thhihi;)


hittade en så rolig sak på paps skrivbord
minns att när jag var yngre tyckte jag att ALLA andra pappor
hade sina barn på kort på skrivbordet
UTOM min
så jag fixade det till honom i farsdags present tro jag det var
och nu idag såg jag
att den fortfarande står kvar
(om än liite mer undanklämd;))



Fredrik var ju väldigt söt när han var liten
jag är ju en annan femma hahaha=))
tänk att en sån liten småful prinsessa skulle komma att växa upp och bli
en sån jäkla BABE!!! thhihihi;)



Kommentarer

Postat av: Jessika

hehehe sååå sööt liten prinsessa du va... ;) nu e du en HOT prinsessa istället... ;P

2009-02-17 @ 18:40:44
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback