lördagsfest o söndagsmys

2009-02-23 @ 00:31:56
Lördag

igår var det fest i Karlskrona som gällde
hos Stoffe
som jag inte träffat på år och dar
riktigt trevligt var det
och en jäkla massa dansande på Rockbaren på Statt
hade dock fel skor på mig
höga stövlar var inte att rekommendera=(
och jag drog dit som tusan på vägen utanför
men det var inte mitt fel;P


Stoffe och supertrevliga Anna=))

Coco
Stoffes föräldrars spanska gatuhund
som är adopterad hihi
ser lite mysko ut men han är såå snäll=)

sen idag har vi gjort vad vi gör varje söndag

enda skillnaden är att vi tittade på två filmer med;)
Patrik 1,5 gillade jag JÄTTE mycket faktiskt:D

och nu ikväll har mormor och morfar hälsat på
och då bli det alltid


imån
är det första dagen på praktiken på Mimou
det är liite pirrigt och liite spännande;)
är för trött för att riktigt ta in det just nu
det kommer säkert att bli kanon=))

gonatt<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Haha ja partik 1,5 va fakitiskt kul =)

2009-02-23 @ 09:31:31

Postat av: Linda

va ja..

2009-02-23 @ 09:32:13
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Postat av: emma

jaa jättesöt film ju:D

2009-02-23 @ 10:17:36
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback