Lördag i Växjö

2009-02-09 @ 22:39:41

i lördags tog jag lilla PGB
och körde ner till Växjö
för att busa med Mia=))


piffning i badrummet=))

jag kom först sen kom Magnus två kompisar
en Magnus till och en Johannes tro ja och sist men inte minst kom Figge=)


på först bilden tror jag att Majs ska pussa mig men hon låtsades slicka tydligen..
nu blev det ett riktigt slick haha=P
och på andra bilden ser de ut som vi leker siamesiska tvillingar eller nått:O


från att känna sig liten till att känna sig som en pensionär
till att vara för ung igen till att vaktfan ska sno ditt körkort
är väl sammanfattningen av kvällen
orkar inte förklara igen..
trevlig kväll med min underbara Majs=D
thanks babe<3


Kommentarer

Postat av: figge

Wow mitt namn igen=) kändis snart här=) tack för att ja inte var minst iallafall;)

2009-02-09 @ 22:44:56
URL: http://www.facebook.com/photo.php?pid=1122468&l=b91b7&id=673779946

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback