Kristianstadtripp med AM=)

2009-08-25 @ 23:49:32


Kristianstad med AM idag då
kom iväg sent som vanligt
jag bråkade med bloggen halva morgonen
och AM var ändå tvungen och sova ut eftersom han skulle jobba natt:P

hittade typ ingenting jag inte hade kunnat hitta i Kna
och både skorna o tröjan jag skulle ha var slut'
så nu få jag åka in till Kna imån i vilket fall som
och jag har ingen som kan följa med;(
såå dumt!!

hittade en skinnjacka på Cubus och en väska på Bik Bok dock

ville ju ha en helt enkel
utan massa krafs på och som jag kan ha i handen bara
och dra på trisse så var det faktiskt AM som hittade den här
jag hittade bara en med massa guld på:S
nått är han trots allt bra på;)

de var den ENDA jackan AM gillade oxå
han har gnällt om precis ALLTING jag gillar annars;P
men nu börjar jag tveka om jag inte skulle tagit en storlek större
den sitter oerfekt nu
men med en tröja under bli den kanske på tok för tajt
ahh de är så svårt det där:S

borde kanske låta bli och äta sån här skräpmat

så skulle jag nog komma i en normal storlek
men istället för att mitt hälsofreak till man lyckas påverka mig
att äta nyttigare
lyckas jag få honom och äta mer skräp:S

well well vill nån följa med te Kna imån så keep in touch
annars får jag åka själv;((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback