torsdags morgon..

2009-08-27 @ 10:37:34
gäsp*
känner mig såå lycklig över att faktiskt ha sovit inatt
nu kommer jag orkar ett tag till utan och falla ihop
vilket jag kände igår att jag inte skulle annars



idag är det jobb först en timme och sen är det jobbcoach möte
känns inge bra idag
känner inte att vi kommer att komma längre än vad vi gjorde sist liksom
jag har inte "hunnit"(läs glömt) fylla i massa i pärmen
och inte fått nått cv skrivet
och inget personligt brev och ingenting
inte bara mitt fel dock
hon skulle skicka nått jag skulle gå efter sa hon..

och ikväll blir det kel med AM
 efter jobbet vid halv 8:S
det kan vi behöva för det har vi inte riktigt hunnit med nu;(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback