skräck,mardrömmar & shopping<3

2009-08-24 @ 11:16:06


Fingerprints var det ja
och för en gång skull känner jag att jag faktiskt lyckats bra
för den var helt oki=)
kanske inte världens bästa
men den hade faktiskt inte lika många klyschor som alla andra skräckisar
den blonda tjejen dog inte, ingen sprang mitt framför bilarna, mördaren gick inte medans alla andra sprang och fick ändå tag i dem, huvudpersonerna flydde inte konstant från de enda som kunde hjälpa dem, överlag var inte huvudpersonerna iqbefriad människor som man till slut anser förtjänar att stryka med.
ja just det bilen startade faktiskt alla gånger utom en;)

och efter att ha sett Gage, Vacancy
och The Hitcher
de senaste dagarna är allt egentligen JÄTTE bra;P



detta ledde dock till något det ALDRIG brukar göra
Mardrömmar
jag har ju sovit såå dåligt nu i en veckas tid typ
och jag har ju såna perioder
men de brukar aldrig innehålla så mycket mardrömmar som denna har gjort
och igår blev det ännu värre när fantasin fick lite och leka med
vaknade helt kallsvettig och uppskruvad och bara slet tag i AM
var super rädd att somna om igen;(



well well..
idag skulle jag vart ledig men Ilona ville att jag skulle jobba
och sen vara ledig imån istället
och det var bättre faktiskt för AM är ledig hela dan imån
och vi ska dessutom fira att Lindex i Ronneby fyller 10 år på jobbet
på kvällen hos Helen
så det kan vara nice och vara lite ledig på dan
jag hade tänkt släpa med AM ner till Kristianstad och shoppa lite
men sen hörde jag att det ska bli fint väder
och det vill man ju inte slösa i en klädaffär så vi få se
på fredag blir det IKEA i vart fall=))
äntligen ska min klädkatastrof lösa sig;))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback