pest lr kolera??

2009-08-05 @ 13:59:22
lördan började på samma hälsosamma vis
som de senaste tidens morgornar har gjort
med ett val-
musli eller havregrynsgröt? :S

första gången det kom på tal
tänkte jag att det är ju ett lätt val
jag gillar FAKTISKT havregrynsgröt med mjölk och socker
och ett glas tropisk juice till

glatt valde jag det och var dessutom impad av
att någon faktiskt på allvar steg upp innan mig ur sängen
BARA för att tillaga frukost åt mig liksom=)

dra på trisse vilken skillnad det är
när man plötsligt ska vara hälsosam
de söta socker var utbytt mot frysta blåbär
och den gula juicen var sur sockerfri apelsin juice..

muslin är inte bättre den
HÄLSOMUSLI
Henke Larssons:S
(japp han e på utsidan iklädd full hockeymundering;P )
torr och smaklös:S

men men
vill man vara fin få man tydligen lida pin
redan på morgonen liksom
och jag som trodde man kunde äta VAD SOM HELST
på morgonen för att man ändå förbränner det
TJI fick jag;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback