lörda/sönda

2009-08-17 @ 00:11:10
hallooo



igår var vi som sagt och käkade på Garlic House
det är tydligen sånt man gör när man kilar stadigt;P
och sen en film
som vanligt när jag väljer lyckades det bli en dålig
det är konstigt men det slår faan aldrig fel

jag ville se den eller Fingerprints(spökfilm)
och AM fick välja
spöken lr tortyr
inte helt otippat valde han tortyr
till min stoora glädje såklart;)
men suck
mot slutet kände man att man nästan höll på mördaren eftersom offren var så extremt korkade
och det var snarare glädjetårar än tårar av sorg som nästan tittade fram när det äntligen tog slut;O
vi somnade hyfsat tidigt
(läs emma somnade tidigt efter en halv flaska vin)

idag har jag åter igen försökt ordna med alla mina kläder
det går framåt men sakta


och imån e jag ledig
och vi ska till Börjes
yippi!!!!

Kommentarer

Postat av: Linda

Tortyrfilmer e de bääästa! =)

2009-08-17 @ 09:32:34
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Postat av: Emmiss

utan tvekan:D

2009-08-17 @ 10:59:21
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback