lördas

2009-08-05 @ 14:08:50


drog vi ut till Milligane
jag,AM och Mike
och solade=)


kallt i vattnet var det
och smutsigt som tusan
så vi badade inte

på kvällen blev det fest
hos Mattsson?!
(blond snubbe med stora läppar,brunbränd kropp och lite kylskåpslik om ni förstår vad jag menar;P )
jag och ett gäng grabbar som vanligt
ME LIKE!!


A
M körde stenhårt på sina Hälsoöl haha
trodde faktiskt inte på fullaste alllvar att det fanns folk
som köpte de på riktigt liksom
(kanske på skoj för och pika nån liksom men inte på allvar juh;P )
brukar driva med honom och säga att han förmodligen är den enda på Ronnebys system som gör det
och att om han skulle sluta skulle den biten läggas ner haha;P
(för och vara rättvis ska tilläggas att
han drack en tredjedel av min "onyttiga" cider oxå;p )

vi gick aldrig ut
som vanligt;P
bättre saker för oss hemma ni vet haha;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback