lördag-jobb,shopping och lugnt;)

2009-08-15 @ 17:26:49

igår drog jag på mig AMs jeans
och lagade mat till honom juh
tacogratäng
ahh för jag kan bara jag vill
men jag låtsats inte om det
för då slipper jag haha;P


jobbat idag
det var väl oki
ont i magen bara;(
shoppade lite med såklart
massa småsaker
och den här:

enkek tråkig tunika kan hända men den kommer bli såå fiin
med lite skärp och grejer;)

ikväll bli det lugnt
vill egentligen följa med Jessi på inflyttningsfest
och så har Kajsa sailet fest
men jag har lovat AM att vi ska ta det lugnt
så vi ska gå och äta på Garlic House
och spana in de där filmerna jag velat se såå länge
nu när man kilar stadigt är det ju sånt man får ägna sig åt;S
och vi har faktiskt fullt upp nu i tre helger framöver såå;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback