liite gnälligt ikväll&liite kärlek<3

2009-08-24 @ 21:00:44
ikväll behöver jag få klaga lite
på allt och inget
so here we go

det gör ooont
i magen
i höger handen
och i höger tänderna
magen har krånglat helaste dagen
handen gör det från och till sen jag först bröt den och sen stukade den igen
och tänderna gör det allt som oftast men idag började det nu för en stund sen

jag är trött
ruuuskigt trött tom med
kan ju inte sova och  när jag väl gör det
är det mardrömmar som stör min skönhetssömn;(
blir tokig snart

jag känner att jag inte hinner med riktigt
jag vill hinna träffa Lina och Melissa
och Majs i Växjö och Jfer i Jköping
och Julle & Lily såklart
men det går aldrig och matcha ihop

men
och det finns ett stort MEN
för två sekunder sen kände jag mig liite liite mindre gnällig
för min kära Actionman skickade ett mess från jobbet
där det stod:
"Min söta prinsessa:X "
och det betyder mer än allt det där andra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback