"brottar emma" ;P

2009-08-17 @ 20:57:46
http://www.youtube.com/watch?v=P8iFzjL4yv4
(en av mina favorit Milow låtar)

hallu jaa

vart ledig som sagt
och vart på Börjes
hittade en såå fin barbie rosa rosett klänning
men pga min plötsliga oförklarliga boobs "förstoring"
(som jag nog inte diskuterat här innan när jag tänker efter)
så kunde jag inte ha den
såg ut som en brottare
JÄVLA bröst rent ut sagt;(
mamisen hittade som vanligt en jäkla massa


jag fick nöja mig med en meningslös blå piketröja
och två ridstrumpor som ska användas till kjol & shorts istället


imorgon är det jobb som gäller=)
♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Jennifer..*

det funkade, men tråkigt utan dig =((( vadå bröst? har du gjort bröööst? pussss

2009-08-17 @ 22:20:14
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Postat av: Anonym

jag går ju cl & där är det jag, sandra, madde o monica från gamla klassen.. & sen nya tjejer..

nja vi kommer gå ca 3 dagar i veckan! :)

puss!!

2009-08-18 @ 06:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback