AM´s funderingar

2009-08-30 @ 12:07:25

just nu skrattar jag så jag nästan kissar ner mig
till AM och hans kommentarer
han är riktigt jäkla bakfull och ligger och gnäller i sängen
och fönstret är öppet
och just nu är det någon som gick förbi och spelade flöjt
och som GIVETVIS stannade precis utanför
och bara står där och spelar falskt haha
-Fan me-givetvis måste de gå förbi precis här!
-Ah så klart!
-ah va faan GIVETVIS måste de stanna precis utanför-de har väl varit på den där jävla loppmatknaden och köpt en flöjt som de nu ska lära sig spela på-UTANFÖR MITT FÖNSTER!!
-det finns ingen rättvisa!
Man får inte ens va dålig ifred!




(nu har han precis konstaterat att det är en gammal gubbe som spelar och att han ska döda honom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback