skolan sweden och getingar

2009-04-16 @ 14:37:56
TORSDA!!

skola idag
steg upp och det gick bra trots att det var tidigt
är inte alls lika deppig som innan
det är skönt
trodde jag skulle gräva ett stort hål i gräsmattan
och lägga mig i det och dö
men så blev det inte
LYCKA
(sen om det bero på att jag lever på det som varit förra veckan och
det som kommer nu i helgen det lämna jag osagt)



har fått världens bästa lärare tror jag:D
skulle ju ha Bodgetering idag;P
tänkte att fy fasiken
men så farligt blir det nog inte

Läraren(en karl i 30-35 års åldern) studsar in
och säger:
-Tentan ligger den 4 Juni på schemat
men det går inte
det få vi ändra på
då är jag ju på Sweden Rock!!

I LOVE HIM <3

inte undra på att man bli LYCKLIG!!


något som gör mig mindre lycklig är alla otäcka getingar o bin o humlor
som dyker upp i samma sekund som solen tittar fram
och som av nån oförklarlig anledning bara ÄLSKAR mig
pratade med Jessi nyss
och då flög det in ett odjur genom fönstret
han höll på o vispa runt så mycket att han till slut flög
rätt upp i taket och slå förmodligen i huvudet för sen blev han inte normal mer
han började försöka "gräva" sig ut i ena hörnan av fönstret
såg helt sjukt ut

till slut lyckades jag öppna utan och bli stucken
och efter att jag petat på fanskapet stack han iväg
men det var väl som Jessi sa:
-Han har nog hjärnskakning;P

jaa om nån nu orkat läsa ända ner hit så grattis
snacka om slösad tid haha;P




Kommentarer

Postat av: Jessika

hahahaha såå du fick ut de lilla hjärnskakade monstret till slut !! ;P kööp nu ett nääät !! haha

2009-04-16 @ 14:43:23
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: emma

haha jaa ja skaaaa=))

2009-04-16 @ 16:31:19
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback