fan fan fan

2009-04-27 @ 14:58:14
jag mår ju bra
och jag har underbara människor omkring mig
och det är varmt och soligt ute
och allt ordnar ju sig

och ÄNDÅ!!!

ändå
känns det inte bra
ändå finns det en klump i magen konstant
oro
rastlöshet
orkerslöshet
muskellös
ångest
över allt och inget

och när jag inte mår bra
mår inte magen bra;(

skolan var grym och plågsam idag
jag fattar ingenting
och jag tror på fullaste allvar att jag lider av dyselexi när det gäller siffror-
dyskalkyli

var ska jag hitta de positiva tankarna då?
jag vet egentligen bara en sak just nu
som verkligen får mig på gott humör
men tyvärr oroar den saken mig minst lika mycket..

satan i gatan vad jag önskar
att jag kunde sluta analysera så mycket jämt

jag försöker tänka på när du ler
det är nog det enda som kan få mig att le just nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback