det löser sig det gör det alltid..

2009-04-15 @ 11:47:41


HAPPY HAPPY

det är det jag försöker övertala mig själv idag
att allt blir bra
att det som är meningen kommer att bli
att jag inte ska analysera sönder saker
att jag är lyckligt lottad

DET LÖSER SIG

när jag var på botten för några år sen
och inte visste hur jag skulle lösa allt
hur mitt liv skulle bli
satte min underbara chef på den här låten
och tvingade mig att lyssna haha
det har hängt kvar
jag använder den som peppning
tack Emma

http://www.youtube.com/watch?v=rlHcXWHoDUM

IDAG

är det studiebesök på nått Draka kabel
ingen aning vad det är
men det måste vara bättre än skolbänken
vet inte vart det ligger
men lifesaver Hanna kommer och hämtar mig;)
och de hade satt mig i sin grupp
nån hade tänkt på mig..
det känns kalas:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback