Mardrömmar=(

2008-09-30 @ 20:27:45

Idag har jag gjort av med ännu mer pengar:P
Hanna ville gärna gå en runda på stan så ja hängde på..hon ville gå i lite inredningsaffärer och jag behövde ju lite turkosa saker till mitt rum..och det var ju klart jag hittade de:P

Sen studsade jag glatt hem och tänkte att jag skulle fixa till allt men det blev ju inte så för så fort jag kom innanför dörren och slängt in en tvätt så hamnade jag i soffan dödstrött=(
har inte sovit inatt..och det lilla jag sov drömde jag mardrömmar om att bli knivhuggen och det var massa blod..
andra natten i rad det är såna drömmar..brukar alltid tyda på att det är nått som inte är bra..
sist det hände var förra året i Juli och det hade ju sina förklaringar..nu är det ju naturligtvis inte av den orsaken utan säkert av oro inför två tentor som jag aldrig har ork nog att hålla ögonen öppna för att plugga till =(
nån som har nått uppiggande???NÅGON???

Vill ju så gärna titta på Idol och på min vackraste ögonsten Robin..
ska försöka hålla mig vaken så länge åtminstonde...

på fredag kommer the crew
måste få ordning på placet tills dess..
stress stress stress=(


Kommentarer

Postat av: Linda

KNIV: Att drömma om vassa föremål betyder ofta besvikelse i kärlek. Här är några tolkningar: Se eller äga: svartsjuk person förtalar dig. Skära sig på: svikna förhoppningar. Slipa: du vill till varje pris vinna någons kärlek.



BLOD,: pengar.

2008-09-30 @ 21:48:13

Postat av: Jessika

här va de drömtydningar ja.. haha :) va betyder min dröm ja hade i natt då?? halsen svullnade igen såå ja kunde inte andas.... jätte panik dröm!!! fyy va otäckt de va... :/

2008-09-30 @ 22:39:51
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Jessika

Värst va du shoppar.. :P spara pengar då, hur gå de me de?? hahah

2008-09-30 @ 22:40:31
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Linda

Jessika: Haha de där me halsen verkade lite svårare! =)

2008-10-01 @ 13:26:51

Postat av: Emma

va ni e söta=)jag äger faktiskt tre såna böcker själv men jag litar mer på mina egna tolkningar;)och jag sov bättre inatt;)

2008-10-01 @ 19:20:38
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback