måndag

2008-09-29 @ 12:56:09

Gomorr..

Eller ja ja vaknade ju inte nu då men jag har ju inte stigit upp än riktigt..eller det har jag ju egentligen för jag har varit och hämtat frukost och duschat men bäddat ner mig igen för att skriva lite;)

Var supersvårt och somna inatt för jag sov hur länge och bra som helst i lördags natt och sen sov jag o Julie en lång stund mitt på dan med och vaknade och var jätte hungriga så vi var och käkade på Chicki ma ma..
såå framåt halv fyra var hon definitivt innan jag somnade:P

Lyssnat på Disney låtar hela morgonen..är sååå sugen på att se en sån nu men har ju inga alls..mamma och pappa har ju bara på vhs:Pmåste inhandla nårra helt enkelt för jag kan ju inte ladda ner...=(

Idag ska jag nog bege mig mot Jköping igen för jag måste till IKEA..när jag var där med Julie fick jag inte köpa det jag ville ha ha..en stor rund turkos lurvig matta som Julie påstår kommer att vara fylld av dammråttor inom en vecka i mitt såå välstädade hem;) och den kommer att krypa iväg inom kort tydligen:P
Men jag VILL ha den ändå såå jag ska åka dit idag igen..och Julie ska nog hänga på ha ha för jag avslöjade mig lite..
Inte för att hon vill titta på mattan igen utan snarare att hon har en crush på killen som jobbar på säng avdelningen ha ha ha=D

Hon har jobbat natt och vaknar först om en timme så ska vänta lite till bara..

Sen måste jag plugga..har en jobbigt redovisning imorgon och jag som bara HATAR redovisningar=(

och nästa vecka är det två tentor..kommer aldrig att klara det här men visst-jag MÅSTE ju...


Kommentarer

Postat av: Jessika

hehe fick du hem din turkosa lurviga fiiiiina matta i da då?? Väntar på bilder på nyfixade rummet.. :)



..o klart du kommer klara tentorna älsklingen... du e bäst vet du väl... ;)

2008-09-30 @ 00:26:03
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback