Lördag<3

2008-09-07 @ 22:58:08

 HALLÅÅ!!

Tänkte berätta lite om min otroligt roliga gårdag=)
Dan började med ösregn..vilket juh e extremt ovanligt här i det soliga Nässjö NOT!!
Jag skulle gå bort till skolan för att IDA och HANNA skulle hitta mig lättare de e juh inte Nässjöbon som en annan;)
I vart fall var de bara att leta upp det enda paraplyet jag hade och som så klart var sönder men bättre än ingenting och tom ta på höst skor även om vi alla vet hur mycket jag hatar folk som börjar med höstskor för tidigt..
men det var de eller bli blöt om fötterna och då vann höstisarna=P
Gick till skolan och lyckades bli dygnsur om benen..jeansen bara klibbade längs benen på mig=(

Väl inne i storstan hittade jag en jäkla massa och jag handlade precis allt jag ville ha vilket resulterade i en summa på cirkus 1550 kr.....INTE bra=P


 
Gina Tricot fynden till vänster o Once till höger=)


  
H&M


Sen fick jag ju det som jag älskar alldraste mest i världen SUBWAY=)
Lyckan var total!!!
Har tjatat om det hur länge som helst och nu fick jag äntligen käka det..
Tjejerna gillade oxå de;)


Min stooora kärlek<3


  
Hanna till vänster och Ida till höger=)



På kvällen blev det tåget ner till mitt älskade Skåne och Hässleholm<3


Kommentarer

Postat av: ida

hehe fyy vilken hemsk bild på mig! ser väldigt märkligt ut =)

2008-09-08 @ 09:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback