HÖST

2008-09-25 @ 15:58:08

TJAOOO...

Vaknade med vissa mindre svårigheter (legat halva natten och svettats livet ur mig och trott att jag skulle spy vilken minut som helst och helt övertygad om att jag var matförgiftad från Frasses vilket jag inte var naturligtvis) och tittade ut genom det här fönstret:


Ser inte hälften så dimmigt ut som det var dock=P
Och det som var så fint väder igår tänkte jag=(

Gick till skolan..lika dimmigt däråt:


Men det klarnade faktiskt upp under dagen och blev ett riktigt fint väder med sol och varmt=D
Jag och Stina insåg på väg till Jönköping (som vi skulle till för att möta upp Hanna och Per på Klaras cafe och jobba med vårt projektarbete) att det har hunnit bli höst utan att man märkt det..
Träden är jätte vackra..Försökte få en fin bild på det men det var lite svårt i bilen:P


HÖST

Väl inne i Jönköping passade Stina o jag på att käka innan de andra kom..Tacotallrik blev det och GUUU va gott det var=D 
Och helt oki pris 62 spänn för en tacotallrik,bröd läsk och kaffe=)
Det skulle Jekyll ta efter med sin 100 kronors tallrik utan läsk och allt:P

 

Passade på och fota Stina när hon åt;)


Kommentarer

Postat av: Linda

Hahaha fy fan vilket kasst morronväder! Antar att de va tunga steg till skolan =)

2008-09-25 @ 22:41:13

Postat av: Sofia

Jag älskar tacotallrik!!

2008-09-25 @ 23:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback