Gomorrrr....

2008-09-23 @ 09:48:10

Gomorr...



Borde vara i skolan men ligger här..jag tror fan aldrig att ja kommer att bli av med den här förkylningen..halsen är typ förstörd för alltid..kan inte svälja och det känns som att de sitter något stort iväg på ena sidan..
såå äckligt!!!
Vet inte vad jag ska göra åt det..vill inte trycka i mig en massa värktabletter heller..lever ju typ på de=( bli knasig..missar ju ALLT i skolan juh=P

Kom hem typ kvart i tolv igår..hemresan gick hemskt smidig och jag hittade utan minsta problem=D
Mmmm lokalsinnet är väl en av de få saker som det inte är nått fel på ha ha;)
Lite läskigt bara när det regnar för känns som att bilen tappar greppet hela tiden=(

I lördags var det lite party som gällde skulle ha dansat men de blev inget med det för jag var så trött att jag trodde jag skulle dö=P
Bästa Jessika bangade ur-misstänker att hon var för bakis-så det blev jag och Blondie men det gick ju bra det också..var på födelsedags fest först och på nån annan fest sen och en liten runda in till karlshamn men inget avancerat...



Dop på söndagen sen ju..Lilla finaste Arvid skulle döpas till Arvid Björn Thomas=)
Han var kanon snäll och sa inte ett ljud såå duktig såå..
Mitt eget uppförande i kyrkan var långt ifrån lika exemplariskt-- skulle försöka ta bilder men batteriet dog hela tiden såå jag svor högt och tydligt!!
Hade jag trott på Gud hade jag nog inte kommit till himlen nu..





Lite tårta och grejer och sen hem för att snabbt byta om till nått mer bekvämt efter all mat och sen ut till mormor som fyllde år..lite frallor och sånt..
Gör fan inte annat än äter när jag är hemma ju,..=P

Natten spenderades på hemlig plats..som jag inte borde...som vanligt!!!
Det är inte lätt när det är svårt helt enkelt;(



Kommentarer

Postat av: jeeeeennifer.. *

kryya på dig !!

du är saknad i skolan ju! trodde nästan ja skulle få äta själv idag utan matlåda, ;P

2008-09-23 @ 14:01:41
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Postat av: Anonym

2008-09-23 @ 14:01:46

Postat av: Linda

Stackare som e sjuk! Danny har me halsfluss, antagligen har ja fört över din basill till honom haha, ja har nämligen opererat bort mina mandlisar =)

Hoppas du piggnar till snart!!

Roligt att de blev lite party för dig i lördags iaf =)

Kraaam!

2008-09-23 @ 14:02:32

Postat av: Picnic

Dumma hals som inte bli bra.. :/ tro minsann du ha smittat ner mej me... haft jätte ont i halsen i da... kan knappt svälja... :( ja ha me opererat bort mandlarna... men inte fan hjälper de... ;)

Skönt iaf att du kom hem ordentligt i går kväll... o hoppas du frisknar till snart... :)

LOVE YOU

2008-09-24 @ 01:52:50
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback