Gokväll

2008-09-23 @ 22:50:02

Go´kväll=)

Har faktiskt varit hyfsat effektiv på min dag hemma..om  man bortser från att jag sov till halv fem innan jag kom igång..jag behövde faktiskt sova bort halsontet även om det inte hjälpte=( och sen gjorde jag faktiskt något jag inte trodde jag skulle göra..jag PLANERADE!!!
En hel lista med saker som ska göras i veckan..24 punkter..
Och hant göra 6 stycken idag..Plockade undan här och organiserade i gardroben och fixade med lite avbokningar och regristreringar och gjorde tom läxan;)
Mmm hemskt effektiv i åtminstonde 1 timme..
sen hamnade jag i soffan framför tvn..

MÅSTE till skolan imorgon om så halsen blöder..
Paps har nog fixat en praktikplats också vilket är kanon juh..inte för att det är världens roligaste plats men jag får vara hemma i Ronneby i fyra hela veckor och lyckan är total=)



I¨går var det fika med fröken Nilsson som gällde..Trodde att de var fler som skulle följa med men de hörde inte av sig mer=( Nilsson dög bra;)Hant ju inte träffa henne någon annan dag sååå..
Blev en sväng om Lindex också=D
Eller sväng och sväng--Som vanligt blev vi där hur länge som helst och handlade massa saker vi inte skulle ha men fick ju träffa mina älskade arbetskamrater ju=D

   
Mcdonalds med Milla på kvällen..sååå gottigt=)


Kommentarer

Postat av: Picnic

Ha paps sötisen kanske ordnat praktikplats här hemma?? Jaaaaa!! :) Vart då för nånstans??

2008-09-24 @ 01:54:58
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback