Eyecandy och bantning

2008-09-24 @ 23:04:13

Seriöst alltså..
Jag måste banta igen..jag har gått upp ett helt jäkla kilo häruppe och jag som tom slagit vad med en killkompis att man inte går upp av att plugga utan snarare ner:P
BIG MISTAKE!!
Inte för att jag äter speciellt mycke-snarare konstiga saker och hoppar helt över riktig mat vilket inte är någon bra ide nånsin..
Och så nån gång ibland skräp..som innan idag och som varje gång jag kommer hem åt Blekinge=P
Så nu är det pulver som gäller igen helt enkelt..

Går ju till skolan varje dag..det blir sammanlagt 30 minuters vandring om dagen med en tung data väska..det borde faktiskt hjälpa lite kunde man ju tycka..
och idag har jag, Ida o Hanna faktiskt gått på rasten me haha ett helt varv runt huset ju;)

 

Och så har jag ju sprungit en runda på stan också..nästan en timme..och det sägs ju att shopping är krävande, fråga vilken kille som helst liksom;)
Dyrt är det också..

 

Mitt ÄLSKADE svarta läderband trillade ju av antingen på tåget eller på väg från tåget sist och jag vill ju bara gråta floder över detta såå jag var ju tvungen att ersätta det med två nya:)
Och ja ja är nått av en poser som Fabian så fint skulle kalla mig;)

Nu ikväll har jag tröstat min viktökning med att titta på Sveriges sexigaste man och mitt favorit ögon godis (om man inte får välja Johnny Depp för INGEN slår min Johnny)
MIKAEL PERSBRANDT!!
Nya serien på fyran..så var onsdagskvällarna förgyllda också=D

 
HOT HOT HOT HOT!!!!!!


Kommentarer

Postat av: Sofia

Hahaha nä men ett heeelt KILO??? Gud Emma, du borde skämmas! Hur vågar du visa dej ute liksom?? =p

2008-09-25 @ 11:34:41

Postat av: Jessika

vilka fiiina armband... vill ha de svarta.... ;) eftersom ja me såå smart ha slarvat bort mitt "tosiasvarta"... :(

2008-09-26 @ 23:02:07
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback