Dag18 och fortfarande sjuk=(

2008-09-04 @ 16:29:49

Tja!!!

Forfarande inte stigit upp ur sängen..har snart inga fungerande ben kvar eller armar heller för den delen:P
benen för att ja inte använt de på typ tre dar och armarna för att de har knapprat på tangenterna här konstant i typ tre dar:P

ångest börjar krypa som tusan nu över att ha missat skolan så mycke och nu kommer jag säkert inte att klara tentan och de sen:P fast pratade med Ida igår och hon sa att de mest hade gått igenom gamla saker..inte för att jag inte hade behövt en till genomgången men det kan ja juh kanske lösa själv:)
det där med skolans egna nät Rexnet e juh en annan femma men Ida har lovat och visa mig så gott som hon kan när jag kommer tillbax..hon e en pärla=)

På lördag blir det shopping med henne i Jönköping det ska bli kanon kul..längtas som tusan=D

Sen messade jobbet idag och frågade om jag ville följa med på LADIES NIGHT!!! den tionde oktober och det vill jag mer än nått annat:D
ska bli såååå kul juh..
saknar jobbet som tusan och om jag får träffa och festa med de plus att jag får dregla lite över Martin Stenmarck såå är jag hel nöjd;)

Ikväll händer det oxå nått hemskt roligt..tror jag..men det tänker jag hålla för mig själv lite..ni få veta om det går bra;)

nä nu måste jag käka och duscha och trycka i mig värktabletter om jag ska klara kvällken..och det vill jag juh=D

pussa<3


Kommentarer

Postat av: Sara

JA EMMA VI SKA PÅ LADIES NIGHT! SKA BLI HUR KUL SOM HELST! VI HÖRS KRAMS=)

2008-09-04 @ 21:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback