Dag16 och sjuk

2008-09-01 @ 12:07:28

Tja♥

Snorigt värre här=( Blev typ sjuk i förrgår och det är helt hemskt=P
Skulle ut i helgen men ut har vi minsann inte kommit..vi har bara varit hemma och festat och i för sig har det varit trevligt också men lite dans hade inte alls skadat..men efter diverse bråk och en trött och början på sjukEmma såå har det blivit alldeles för sent hela tiden..
Jessika och jag shoppade i vart fall lite i torsdags och vilken tjej blir inte lycklig av det liksom=D
Jessi hittade massa fynd men jag fick nöja mig med en nästan för lite skjorta för 75 kronor..får inte gå upp ett kilo här inte:P

Idag åker hon hem..Och jag stannar denna helgen fast tanken var att jag skulle åka hem..
Ida ville att vi skulle åka och shoppa och vem säger nej till de;)och så få ja se jönköping med=)
Sen kommer jag hem nästa helg istället,hart dessutom hört rykten om at det är säsongsbörjan på Eringsboda och jag hade ju så himla kul förra gången så det vill jag inte missa-en annan sak jag inte heller ska missa är skjutsen hem den här gången;)

Slänger in bilder från helgen senare

SEE YAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback