Bowling,Käk o häng på Olearys me Klassen=)

2008-09-19 @ 23:57:50

TJAOOO!!!

Idag har jag först gått i skolan med mer energi än väntat och det trots att allt inte gick så bra som man hade kunnat hoppas på...
Allt arbete vi gjorde på den ena lektionen försvann...kul:P

Men lite kul hade vi i vart fall..speciellt när Lina testade om hon kunde använda sin nya cykelsadelskydd som badmössa också;D

Sen var det bowling med klassen som gällde:)
Vi slutade tre o skulle vara där fem så vi följde med Diana hem jag och Ida och käkade lite och piffade till oss;)
 Stressat blev det till max för det är en bit till Jönköping där vi skulle vara..
   
Dianas guldiga rattskydd, Diana piffar och Ida posar;)

Bowlingen var kul och av någon konstig anledning lyckades jag komma tvåa första omgången..Inget som upprepade sig den andra när jag kom sist ha ha;)

  



  

Inte så förtjust i käket på Olearys men det verkade alla andra vara ocj jag och Ida åt samma sak och hon va nöjd så det var nog bara som vanligt jag som var kräsen:P



  

Kvällen slutade tidigt för att det var många som skulle jobba imorgon..får ta igen det nästa gång=)
Jag och Ida åkte med Mattias hem och eftersom han hade taskig musiksmak så roade vi oss med och ta massa kort..Och nej vi är inte det minsta berusade men blixten är så sjukt stark att man måste kisa hela tiden ha ha;)
Det får avsluta kvällens väldigt seriösa blogg=D


Kommentarer

Postat av: Sofia

Hej Emmsan!

Tråkigt att du inte verkar trivas så bra. men det ser ju ut o va goa tjejer där iaf!! Hoppas du vänjer dej o kommer in i det snart! Krama

2008-09-20 @ 14:38:16

Postat av: Anonym

Hej darling! Tack för i lördags! tråkigt att alla var så trista och skulle hem tidigt, lite dans hade inte varit fel =) du skulle bara veta förresten hur jag asgarvade när jag såg bilden på mig när jag bowlar! ser jag verkligen ut så där? helt sjukt! ha det nice så ses vi på tisdag =) hoppas jag? kram

2008-09-20 @ 23:29:08

Postat av: ida

Hej darling! Tack för i lördags! tråkigt att alla var så trista och skulle hem tidigt, lite dans hade inte varit fel =) du skulle bara veta förresten hur jag asgarvade när jag såg bilden på mig när jag bowlar! ser jag verkligen ut så där? helt sjukt! ha det nice så ses vi på tisdag =) hoppas jag? kram

2008-09-20 @ 23:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback