Hemligheter & Skräckfilm

2008-10-23 @ 22:07:11
tjaoo
de är hemskt vad ALLA ska vara så jäkla hemliga på sina bloggar hela tiden
förstår inte varför man skriver massa om saker ingen förstår ändå..
japp nu få ni bli hur arga ni vill med era hemliga uppdrag och hemliga smultronställen o grejer--
jag erkänner=Jag blir NYFIKEN!!!
;)



Jag tänker INTE  vara lika hemlig utan kan glatt berätta att jag egentligen
inte har så mycket och berätta haha;)



Har ätit och nu har mamz och jag lite skräckkväll
så här innnan Halloween=)
Först tittAde vi på 1408 och den är ju helr oki
men den lama stackars filmen vi tittar på nu THe Nun
suck=P
segare än kola...


Kommentarer

Postat av: Jessika

Du e världens sötaste.... ville ba säga de... :)

2008-10-23 @ 23:03:11
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Sofia

Hahah man måste ju få ha sina hemligheter ibland ju o bloggen e ju som en dagbok där man skriver av sej så därför skirver man om det! Vet att det e jobbigt men livet e inte lätt! =p Krama

2008-10-24 @ 12:45:01

Postat av: Linda

Hahaha ja man kan ju bara gissa sig till va alla "hemliga" grejer e för nåt.. EN vet ja iaf haha!

Nädu Emma, man ska inte ha hemlisar, ja håller me dig haha.. =)

2008-10-24 @ 12:56:15
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Postat av: Emmiss

ja skriver då mina hemligheter i min dagbok hemma som bara e till för mig i vart fall;)



fast jag började väl nästan de n där trenden lite om man tittar tillbx på inläggen me min hemliga dejt haha;)



hoppas inte nån ta illa upp..spekulerade ba lite igår efter att ha läst runt lite;)



kramizz

2008-10-24 @ 13:20:10

Postat av: Sofia

jag har ingen dagbok hemma tyvärr så bloggn f¨år duga bra! =) Näää bruden, jag tar inte illa upp iaf, jag har mina hemlisar o så får det förbli, hihi! Hoppas du får en bra helg med kinamat o party imon! Krama

2008-10-24 @ 22:38:09

Postat av: Emma

hoppas ja me o så hoppas ja på en tjejfest i framtiden nä du e redo o ha lust=D

2008-10-24 @ 23:46:34
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback