trött o mätt

2008-10-24 @ 20:47:50
Hej=)

Idol nu...Lars är Johnny Depp inspirerad me LIKE<3

idag har jag varit hemskt trött när jag var på Mairo..
hoppas att vi skulle sluta klockan 3 men det var 4 som gällde..bättre än 5=)

  

Tog en sväng om systemet på vägen hem och inhandlade lite saft till imorgon och till Halloween;)
och sen till Willys och handlade lite att spä ut att med och snacks till ikväll..
har dock inte ätit de än för pappa hämtade Kina mat=)
sååå gott=)


Imorgon kommer min älskade Pärla hem och jag hoppas att hon vill
följa med ut och festa för hela jäkla Ronneby svänger ju denna helgen;)

Tror att min favvo Lisette skulle ut  med och det hade varit
hemskt kul och stöta på henne:)
sist gick de ju inte så bra:P



såååå skönt att vara ledig imorgon och få sova ut..
mams vill åka till Karlssons så de kanske bli så;)

Fest på kvällen i vart fall=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback