Ronneby suger

2008-10-26 @ 16:11:25
haj..

fest igår..
orkar nog inte ens diskutera det..
jag börjar bli så sjukt trött på fester och alkohol
och alla dessa jäkla problem de ställer till..
jag börjar väl bli för gammal och har helt enkelt kommit till den gränsen
när man inser att det inte längre är kul och gå ut och festa..
speciellt inte i Ronneby..
det är samma problem med samma människor som det alltid varit

Fan vad trött jag är på Ronneby och dess problem
och
Fan vad glad jag är att jag flyttat härifrån så att jag fick chansen att
se det utifrån

BIG mistake att komma hem och praktisera här hemma
det räcker alldeles utmärkt med en gång i månaden eller så
saknar ju mina änglar annars


Fest hos Marre


Mina hjärtan<3



Fanns inte en normal bild på mig och Julie haha



Gissa om någon lyckades gå förbi mig där jag satt på golvet så fridfullt  och pratade och gissa om någon annan råkat ställa sitt glas en liten bit därifrån på golvet och sen inte hade uppsyn på det så att någon1 sparkar ute det över mina ben och andra delar så att det ser ut som att jag kissat ner mig..
såååå piinsamt..
haha..nää men det torkade ju och jag var ju ändå inte ute såå..

  
Jessikas mamis Pia kom förbi och hälsade på en runda=)


Haha alla dessa bilder var fruktansvärda så fick ta det mest allvarliga
de andra e fan inte rumsrena ha ha

Kommentarer

Postat av: Linda

Haha låter inte som de va din kväll.. =)

Guuud va lika dom e, jessika o pia, speciellt på den bilden me haha!

2008-10-26 @ 17:20:43
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Postat av: Sofia

hahaha Välkommmen till klubben "Ronneby suger" !!!

Trodde jag var ensam där ett tag.. =)

2008-10-27 @ 09:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback