Sex and the citykväll=)

2008-10-03 @ 13:50:28

Tjao!!

Igår hade jag och Julie sex and the city kväll=)köpte ju boxarna på Media Markt i måndags och passade på och ta en kväll igår..hant ju naturligtvis inte se alla utan bara en cd men de var trevligt=)käkade kycklingsallad och chips=Dlite nyttigt och lite onyttigt;)
Känns faktiskt MYCKET bättre här uppe nu när Julie har massa tid med mig=)såå skönt och ha någon som man känner i närheten och som man bara kan åka till när man känner för det..det var länge sen nu..

Ahh de ha gått så himla snabbt ändå..har redan gått 7 veckor i skolan..det är ju jättelång tid:P
och nu känns det konstigt att jag ska åka hem till Ronneby i fyra veckor och praktisera och bo där:P
det känns nästan tråkigt..trodde jag absolut inte det skulle göra...konstigt

men klart att jag saknar mina hjärtan<3
speciellt Jessi;)

men jag längtar inte hem längre och jag har inte gråtit på gud vet när=D

Just nu har Julie färgat håret på mig..ska bli blond istället för gul är tanken men Julie pekar på mig hela tiden och skrattar och säger att jag ser rosa ut...
låter inge bra:P

Ikväll kommer Blondie..Jessi och Ola skulle ha kommit med men nu vet jag inte hur det blir med det..hon är tydligen sjuk...

Slipper sitta ensam i vart fall..det är ju bra..och party party ska bli jätte kul=)

är ledig idag för att jag ska plugga..tyvärr går  det lite dåligt med det..det får bli ikväll och söndag-måndag...
kommer aldrig klara mig:P


Kommentarer

Postat av: Sofia

Vad kul att du trivs o mår bra däruppe! E glad för din skull!! Där ser du, man måste bara ge det en chans! ;) Ha en bra helg! Krama

2008-10-03 @ 16:45:39

Postat av: Jessika

7 veckor!! e de sååå länge... mm inte undra på att de känns som en evighet... :( Men e glad för din skull snäckan att du mår bra o trivs nu... :)

Synd ja inte kunde komma i da... :( få se fram emot nästa gång istället... :P o snart kommer du hem me... JA tycker iaf de ska bli sååååå kul... :)

2008-10-03 @ 17:52:44
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Emma

fast ja trivs ju inte med utbildningen fortfarande sååå vet inte om ja bli kvar hela året..

2008-10-03 @ 17:55:49
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback